Endelig sommer

Categories Hverdags

ENDELIG er det varmt ute, og ENDELIG kommer ikke jobben i veien for å få kose seg litt i sommerværet. I helgen har det vært utrolig fint vær i Trondheim, og det har virkelig hjulpet på humøret. Det er så utrolig deilig å våkne opp til blå himmel og sol. Hele mai og juni har vært utrolig dårlig her i sommer, noe som har vært litt kjedelig. MEN, det er ikke noe man kan gjøre med været så man må bare gjøre det beste ut av det. Idag etter jobb dro jeg på solsiden, der jeg spiste en god middag med mine to beste venninner. Er så lenge siden vi alle har vært samlet, da alle jobber mye. Men idag hadde alle tid, og det var utrolig hyggelig. Jeg prøvde å kose meg med et glass vin i solen, i håp om at jeg skulle syntes det var godt, men der tok jeg feil. Er meg og fjortisene som enda drikker sprit til hver eneste mulighet, hehe neeida. Syntes egentlig ikke sprit er noe godt heller, med mindre man er på byen å kjøper seg en god drink. Jeg er ikke spesielt god til å blande drinker så spriten jeg drikker på vors smaker ikke så veldig godt. Men det blir jo bedre etter et par glass naturligvis. Syntes faktisk det er utrolig kjedelig at jeg så kresen på alkohol. Jeg syntes det ser så hyggelig ut å drikke alkohol på sommerdager. Men jeg har tydeligvis ikke blitt gammel nok enda for å drikke alkohol for å nyte det, for jeg foretrekker mye heller et kaldt glass med pepsi max enn vin eller sprit. 


Jumpsuiten og cardiganen er fra Bikbok. 

1 kommentar

1 thought on “Endelig sommer

  1. Åhh. det der så deilig ut. Ble sulten 😀 Ta gjerne en titt innom min blogg også, da hadde jeg blitt glad. Ønsker deg en super søndagskveld videre 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *