Working out.

Categories Trening

Hei alle sammen ♥

Da sitter jeg endelig i sofaen etter en lang dag. Jeg er så heldig at jeg begynner å bli syk, så det var jo en perfekt start på uka. Jeg har faktisk ikke tid til å bli syk, for jeg har så mye å gjøre denne uken. Itillegg er det snart bare EN uke til jeg drar til syden, så det er bare å være frisk. Så rastløs som jeg er klarer jeg aldri å bli frisk. Skal jeg ligge på sofaen en hel dag å syntes synd på meg selv må jeg være skikkelig dårlig. Så idag ble det både jobbing og trening, og nå er jeg endelig ferdig med begge delene. Var gøy å prøve ut et nytt treningssenter idag. Syntes senteret her ute er bra. Det er ganske lite, men det har absolutt alt man trenger. Så er det godt å få trent litt på et annet senter, liker variasjon. Resten av dagen skal kun gå til å slappe av og grille. Det pøsregner her i Trondheim, men her griller man uansett vær. Jeg er alt for glad i grillmat, og sier ikke nei når jeg først har muligheten til å få det hver eneste dag. 

Hahaha, skulle ha et skikkelig koselig bilde med denne søte hunden. Dere ser jo hvordan det gikk. Han skulle så absolutt slikke meg i ansiktet, noe jeg ikke syntes var veldig fristende. 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *