Fridag

Categories Hverdags

Denne dagen har jeg venta lenge på. Etter mye jobbing har jeg gledet meg utrolig mye til denne dagen. Jeg hadde også gledet meg skikkelig til en god natt søvn, det fikk jeg jo da selvfølgelig ikke. Jeg er skikkelig husredd, og så smart som jeg er valgte jeg å se på åndenes makt før jeg skulle legge meg. Deretter våknet jeg av at den ene hunden her bjeffa skikkelig mye. Jeg  ble jo livredd å trodde med engang at det var et spøkelse eller en innbruddstyv. Så jeg klarte ikke å slappe særlig av den natta, noe som gjorde til at jeg våknet flere ganger. Måtte ta meg en powernap på sofaen istad, for at jeg var så utrolig trøtt. Men utenom natten så var så har jeg hatt en skikkelig fin dag. Jeg har sovet lenge, og jeg har kost meg med en god frokost. Så ble det en tur på trening, etterfulgt av grilling og jaccuzi. 

2 kommentarer

2 thoughts on “Fridag

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *