Sykebesøk

Categories Hverdags

Hei alle sammen. 

Idag var jeg så heldig at jeg fikk besøk av mine to bestevenninner. Jeg har vært syk i en uke nå, men de to siste dagene nå har vært virkelig ille. Jeg har kanskje sovet i 2 timer til sammen inatt, da jeg har hostet i hele natt. I tillegg var jeg så heldig at jeg fikk feber også inatt. Formen har blitt litt greiere utover dagen, men fortsatt ikke helt topp. Så da kom mine flotte jenter med masse mat og godteri. Så nå sitter vi ute på terrassen å nyter sola mens vi har den. Igår fikk jeg shoppet litt før jobb også. Brukte litt for mye penger egentlig, men var utrolig godt å shoppe igjen. Har ikke shoppet ordentlig på et år nå, så hehe ups. 

1 kommentar

1 thought on “Sykebesøk

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *