SANTORINI

Categories Outfit

Hei alle sammen ♥

Da er det ENDELIG min tur å dra på ferie. Herregud så lenge jeg har ventet på denne dagen. Det er faktisk snart et år siden jeg og kjæresten min bestilte denne turen. Utrolig hvor fort tiden går. Kan nesten ikke vente med 2 uker med lange late dager på stranden, god mat og god drikke. Santorini ser så utrolig fint ut på bilder, så jeg gleder meg utrolig masse til å komme fram å oppleve byen. Så visst noen har noen tips om hva man må gjøre eller oppleve der, rop ut. Flyet vårt går 17.40 fra Trondheim, og 22.000 fra Oslo. Så vi har en lang dag foran oss, men tiden er knapp. Så vi snakkes når jeg har landet i varmere strøk. 

4 kommentarer

4 thoughts on “SANTORINI

  1. Æh, heldiggriser! Kunne lett hatt to nye uker i santorini :p
    Finn dere skyss og oppdag red beach og white beach. Spis på sea side og ta dere en drink på haagen dasz i fira til solnedgangen 😀 kos dere masse!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *