Endelig framme

Categories Reise

Hei alle sammen ♥
Da hadde jeg endelig tid til å sette meg ned å skrive et innlegg. Vi hadde faktisk en ganske så kjip start på ferien. Som selvfølgelig var vår egen feil. Flyet vårt landet klokken 3 inatt, og derfor tenkte vi at det var lurt å bestille rom fra 16 juli istedenfor 15 juli, siden vi landet på natten. Flyplassen var bare 10 minutter unna hotellet vårt så vi var på hotellet ganske kjapt. Når vi kom til hotellet var jo ikke rommet vårt ledig fordi de som hadde bodd der før oss måtte sjekke ut. Så det endte opp med at vi måtte sitte i resepsjonen fra klokken 3 på natten til 8 på morgenen. Jeg skjønner ikke hvordan vi kunne være så dumme å tro at det kom til å gå greit å bestille den 16 istedenfor 15. Da vi endelig fikk rommet klokken 8 var det bare å begynne å pakke ut, og gå rett til frokosten. Deretter var det rett i seng for å sove i litt over en time, pga at jeg ville stå opp tidlig å sole meg. Jeg har ingen tid å sløse bort mens jeg er her, så å sove lenge var uaktuelt. Så som dere sikkert skjønner så har det vært en utrolig tung natt, så jeg er egentlg bare klar for å legge meg å sove nå, men det går jo ikke. Men noe som var positivt med at vi måtte vente på rommet var at vi fikk med oss soloppgangen. HERREGUD det er noe av det fineste jeg har sett på mine 20 år. Hele plassen her er også helt fantastisk. Jeg har aldri sett et så fint sted før. Så til alle dere som ikke har vært i Santorini, dere må virkelig dra hit. Vi valgte å bo i Kamari da det er litt mer strandliv her. Kamari levde opp til alle forventninger, byen har virkelig alt man trenger her. 

1 kommentar

1 thought on “Endelig framme

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *