Sunset

Categories Reise

Hei alle sammen ♥

Siden gårsdagens planer gikk i vasken på grunn av dårlig tid fikk vi gjennomført dem idag. Idag leide vi oss scooter, som heldigvis gikk MYE fortere enn firhjulingen vi leide igår. Den gikk så sakte at vi ble kjørt forbi av alt og alle, og kom oss så vidt opp i oppoverbakkene. Så idag gikk turen først til black beach igjen, da vi begge syntes den stranda er mye bedre enn den stranda vi har her i Kamari. Stranda på Kamari er veldig fin, det er bare utrolig mye steiner her, noe som er litt kjipt. Deretter kom vi oss inn til byen Fira, og alt jeg kan si er herregud for en flott by. Jeg har faktisk aldri sett noe så vakkert før i hele mitt liv. Byen er så spesiell, og den har verdens fineste utsikt. Etter at vi hadde vært i Fira dro vi videre tl Oia for å se solnedgangen. Vi fikk oss bord på en utrolig flott resturant, der man hadde usikt rett mot solnedgangen. Vi hadde fått beskjed at sola kom til å gå ned klokken halv 8, men solen var ikke nede før halv 9. Når vi skulle gå derfra var det seriøst STAPPFULT med mennesker, og vi sto i kø kjempe lenge. Derfor fikk vi det skikkelig travelt når vi skulle levere scooteren tilbake til klokken 10, helt på andre siden av øya. Men vi rakk det heldigvis. Nå er jeg kjempe sliten etter en lang dag i solen, så nå skal jeg faktisk legge meg, og forhåpentligvis få litt søvn. Jeg er utrolig dårlig til å sove i syden, og derfor blir jeg faktisk mer sliten av å være her enn å få hvilt ut som de fleste gjør. 


Dette er bare en liten del av alle de som hadde møtt opp for å se solnedgangen

Her var en liten del av køen vi måtte igjennom for å komme oss til parkeringen.


The black beach er en utrolig lang strand, og det er sikkert 100 forskjellige plasser å velge mellom. Idag prøvde vi et nytt sted, og der var det utrolig fint. Vi fikk også med en madrass? som vi kunne ligge på. Sykt digg

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *