Lazy days

Categories Reise

Hei alle sammen ♥

Da var dag 2 i Paros snart over. Vet ikke helt hva jeg skal si om stedet så langt. Det er ikke så bra som det jeg så for meg, og det er vel et mer familiested. Det er veldig rolig og kjedelig her, haha. Det eneste man kan gjøre er å være på stranden og spise. Vi leide oss scooter for å kjøre litt rundt, og hittil var det ikke så mye som imponerte meg. Nå føler jeg meg sykt negativ, og jeg er faktisk veldig negativ angående dette stedet. Er så utrolig teit av meg, men jeg kan faktisk ikke noe for det. Vi burde vel heller vært i Paros før vi dro til Santorini. For det er jo ingen hemmelighet at Santorini har mer å by på, og er en mye finere by. Itillegg fikk vi et litt kjipt hotell her i Paros, som så absolutt ikke stemte med bildene som ble lagt ut. Så når vi hadde det fine hotellet i Santorini så ble det en liten nedtur. Men en ting Paros har som er bedre enn Santorini så er det sannstrendene, for de er utrolig fine her. Nå skal vi ut å prøve en meksikansk resturant som vi har fått anbefalt her, så jeg er veldig spent på maten der. 

5 kommentarer

5 thoughts on “Lazy days

  1. Huff, kan si meg enig faktisk 😛 Opptur på øya: Lei dere scooter og kjør mot Noussa. Rett før Naoussa ligger det en sykt fin liten strand som heter Kolimbithres. Også mye bedre mat i havnebyen der 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *