Boat trip

Categories Reise

Hei alle sammen ♥

Igår kan jeg endelig si at jeg fikk et bedre inntrykk av Paros. Som den babyen jeg er gråt jeg to kvelder på rad for at jeg var så misfornøyd med at jeg hadde brukt så mye penger på å tilbringe en uke på denne øya, haha. Jeg hadde gruet meg så lenge til å dra hit, for Santorini var helt fantastisk, så jeg visste at det kom til å bli en “nedtur” å bytte øy. Så jeg hatet allerede stedet med engang jeg hadde tatt mine første steg ut av hotellet, alt var bare dritt her. Haha herregud så barnslig jeg kan være noen ganger. MEN, bare så det er sagt så er det her faktisk verdens kjedeligste øy. Men igår kjørte vi til en by som het Noussa, og det var det utorlig fint. Det var litt mer likt Santorini, og  det var MYE mer liv der. Det er utrolig rart egentlig, for jeg er ganske sikker på at Parika, som er her vi bor er sentrum? kan være jeg tar helt feil. Men der var det shopping, de hadde mange resturanter, og de hadde absolutt alt man trengte. Men fram til hva innlegget egentlig skulle handle om, så var vi på båttur igår. Vi bestemte oss for at vi måtte gjøre noe på 1års dagen vår. Vi tenkte egentlig først massasje, men det stedet vi hadde planlagt var stengt, og da var det ikke så mye utvalg. Så derfor ble det en båttur for å se på solnedgangen. Det var UTROLIG fint, og kjempe billig. Det koster bare 26 euro for to personer, da var drikke og litt snacks inkludert i prisen. Så visst noen av dere skal til Paros i nærmeste framtid, burde virkelig gjøre det. 


Haha, ser ut som jeg er 12 år på dette bilde. Er det noe jeg ikke er, så er det fotogen. Dere aner ikke hvor mange bilder jeg tar før jeg er fornøyd.

3 kommentarer

3 thoughts on “Boat trip

  1. bloggen din er kjempe fin:) lyst til å ta en tur innom min blogg kanskje? <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *