Finally home

Categories Hverdags

Da var vi kommet tilbake til Norge igjen. Vil si det er både godt og vondt. Jeg savner Santorini allerede, og kan nesten ikke vente med å komme meg tilbake dit. Santorini kommer til å bli et fast reisemål har jeg funnet ut, og jeg tror nok jeg må ta meg turen dit minst en gang i året. Selv om jeg savner varmen, maten, drinkene, stranden og ferie, så er det likevel godt å komme tilbake til hverdagen. Jeg syntes rutiner er godt å ha, og jeg kan fort bli lei av slaske livet også. Det var også skikkelig godt å dra på butikken å handle inn akkurat det jeg ville ha også. Reisen til Norge ble en lang dag og natt. Flyet vårt gikk 4 på natten, og vi sjekket ut av hotellet klokken 8 på morgenen samme dagen. Vi tok fergen fra Paros 11.45, og var i Santorini i 3 tiden. Vi leide oss bil og kjørte rundt øya, og kosa oss skikkelig. Rundt 10 tiden dro vi på resturanten der vi har blitt godt kjent med de som jobber der, og spiste middag/kvelds før vi dro til flyplassen. Jeg har ikke sjans til å sove på flyet, så når vi ankom Trondheim klokken 9 dagen etter, var jeg ganske utslitt. Så dagen min har gått til å sove og trene. Det var UTROLIG godt å trene igjen, herregud som jeg har savnet det. Så nå som motivasjonen er tilbake er alt perfekt. Nå skal jeg legge meg i sengen å se litt Mistresses før jeg tar kvelden. Imorgen er det nemlig tilbake til hverdagen, og jobb! 

1 kommentar

1 thought on “Finally home

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *