2 dager forsinket

Categories Hverdags

Hadde egentlig tenkt å skrive dette innlegget på søndag, men formen var ikke helt på topp. Jeg vet ikke helt hva som gikk av meg for fyllesyk var jeg ikke, jeg var heller ikke syk. Men jeg var likevel slapp nok til å ligge i sengen helt fram til 15.30. Da spiste jeg dagens første målltid som var rundstykke med nutella, hehe. Hadde jeg ikke brydd meg om kroppen min så hadde jeg spist nutella hver eneste dag til hvert eneste målltid. Etter en alt for sunn frokost ble det mat på mc donald’s til middag. Så her fikk dere et lite innblikk i matplanen min. Haha neida, mc donalds er ikke så godt at jeg ville spist det hver dag, det går fint en gang i blandt. Men det er viktig å kose seg av og til, og det gjorde jeg både lørdag og søndag. Hadde en skikkelig fin lørdag med gjengen på jobben, vi dro ut å storkoste oss skikkelig. Er så godt at vi ser på hverandre som venner, og ikke bare kollegaer.


Haha, dette bildet var så utrolig fint av alle sammen så det fortjente en plass på bloggen.

1 kommentar

1 thought on “2 dager forsinket

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *