Partypeople + harrytur

Categories Reise

Hei alle sammen 

Akkurat nå sitter jeg på ferga fra Moss til Horten etter en helg i Oslo. Igår prøvde vi ut utelivet i Oslo. Jeg må si at jeg ble litt skuffa, og hadde kanskje litt for høye forventninger. Vi ble anbefalt utestedet Lawo, som var helt greit. Det var alt for mye folk der pga fadderuka, så ble egentlig bare alt for fult for min del. Stod i en halvtime i kø for å få noe i baren, noe som ikke var særlig gøy. Ellers var det kjempe koselig å være med jentene, så utenom byturen så hadde jeg en super kveld. Idag dro vi på harryhandel til Sverige. Det har blitt et must etter at jeg flyttet til Trondheim, så det blir harrytur hver gang jeg er hjemme. Kjøpte masse pepsi max, questbar og godteri som nå er på tur til Trondheim. Jeg skal være noen ekstra dager da jeg skal besøke min kjære bestevenninne som skal tilbake igjen til USA på onsdag. Har ikke møtt henne på over et år nå, så gleder meg masse!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *