Husker dere?

Categories Outfit

Her om dagen kom isbilen kjørende i nabolaget. Jeg har ikke kjøpt is fra isbilen på sikkert 7-8 år,  så jeg bestemte meg for at denne gangen måtte jeg gjøre det. Det eneste jeg husker at jeg pleide å kjøpe fra isbilen var klovneisen, og jeg hadde ingen tro på at de enda selger den. Men utrolig nok solgte de den enda, så jeg måtte selvfølgelig kjøpe isen. Den minner meg skikkelig om barndommen min, så var utrolig gøy at de enda solgte den. Kan ikke si at jeg syntes smaken er helt sykt god, men det var uansett et must å kjøpe den.

Ellers idag skal jeg en tur på trening, før det blir pizza og filmkveld. Jeg virkelig elsker søndager. Er den beste dagen i uka til å virkelig slappe av før en ny uke starter. Imorgen går også turen hjem til Trondheim, og jeg har jobb som venter på meg. Ferien har gått utrolig fort, men har hatt en kjempe fin ferie. Jeg skal begynne rett i 100% etter ferien nå, noe som blir veldig spennende. Jeg tror det blir en overgang fra skole, og kommer sikkert til å være ganske tungt i starten. Men blir så utrolig godt å ENDELIG ha penger igjen. Det å være en fattig student er utrolig kjipt, så nå gleder jeg meg som bare det til å få en grei lønn. Nå skal det spares på hver eneste krone sånn at jeg kan kjøpe meg leilighet i Oslo til neste år. 


Skoene er fra shoeday, jumpsuit – bikbok, briller – ginatricot 

Snakkes ♥

1 kommentar

1 thought on “Husker dere?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *