Det du ikke vet

Categories Personlig

Jeg tror vi alle har gjort noe, gjør noe eller har sider som ikke så mange får se, eller som du velger å ikke vise. Jeg tenkte derfor at jeg skulle skrive om de tingene jeg tror ikke så alt for mange vet om meg. 

1. Jeg liker ikke å se på tv, det er noe av det kjedligste jeg vet om. Jeg syntes nesten aldri det går noe bra på tv, og gidder derfor aldri å se på det heller. 

2. Jeg begynte å se på serie for under et år siden, fordi jeg har trodd at serie var like kjedelig som tv. De eneste seriene jeg har sett i hele mitt liv er Gossip girl, misstresses og Orange is the new black. Jeg har ikke sett Orange is the new black ferdig enda engang, haha. Henger 100 serier bak alle andre, så har utrolig mye å ta igjen som dere skjønner. 

3. Jeg tilgir så og si ALLTID. Jeg mener at livet er for kort til å gå rundt å bære nag ovenfor andre mennesker, og tilgir derfor veldig fort. 

4. Jeg klarer ikke å være langsint. Bestemmer jeg meg for at denne gangen skal jeg virkelig være sur lenge, så varer det aldri mer enn en dag, om ikke noen timer bare.
 
5. Når jeg drikker har jeg lett for å tro/føle at enkelte jenter er skikkelig bitch, og at de stirrer utrolig stygt på alt og alle, haha

6. Jeg liker nesten ikke noe alkohol. Syntes hvitvin er greit, og noen typer rusbrus. Så jeg er ikke typen som drikker vin til maten eller ute på resturanter. Når vi var i syden drakk jeg kun pepsi max og iste til maten, haha. 

7. Jeg har aldri vært personen som hooker på byen, tror jeg kan telle på en hånd hvor mange jeg har kysset ute på byen. Jeg syntes egentlig hele opplegget er litt kleint, haha. 

8. Jeg suger med penger, og er helt elendig til å spare. Bestemmer meg hver måned for at jeg skal spare, men får det aldri til. Men denne gangen har jeg VIRKELIG bestemt meg, så vi får se hvordan det går. 

9. Jeg blir veldig fort knyttet til mennesker, og blir veldig fort glad i andre. Jeg kan også bli veldig avhengig av mine nærmeste, og føler jeg må være med de ofte. 

10. Jeg syntes romantikk kan være utrolig kleint. Er alltid koselig med roser og middag, men det kan ikke bli for mye av det gode. Da blir jeg skremt å trekker meg unna med engang, haha. 

11. Etter å ha bodd i både Tromsø og Tønsberg, og ha familie på begge stedene snakker jeg både søring og nordlenning. 

2 kommentarer

2 thoughts on “Det du ikke vet

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *