Rainy day

Categories Outfit

Hei alle sammen ♥

Her om dagen så jeg en skikkelig oppmuntrende nyhetet ” sommeren er over for i år”. Når jeg våknet opp idag skjønte jeg at det stemte ganske bra. Det er fortsatt ok temperatur ute, men herregud så mye det har regnet idag. Men det gjør faktisk ingenting, for jeg syntes regn er utrolig koselig. Det er så godt å sitte inne med tente lys mens det regner ute. Høres ut som en gammel dame, men det får så være. Idag prøvde jeg meg på jobb etter mine to dager med sykdom. Jeg kjente at jeg kanskje burde holdt meg hjemme en dag til, men rastløse meg klarte ikke det. Jeg hadde heldigvis med meg hele apotektet på jobb, så jeg overlevde dagen. Jeg stod til og med opp før jobb idag å dro på trening. Dette er en rutine jeg skal få inn i hverdagen min, da det var utrolig godt å være ferdig trent når jeg var ferdig på jobb klokken 4 idag. Genser – bikbok, skjerf – vero moda, bukse – bikbok, sko – hunter
Resten av dagen har gått til IKEA. Ble ingen shopping idag, men masse planlegging. Jeg skulle ønske jeg var rik, og kunne kjøpe akkurat det jeg ønsket meg. Men sånn er det da ikke, og her må alle penger spares. Jeg sparer på hver eneste krone jeg kan spare på, for jeg har så utrolig lyst å kjøpe meg min egen leilighet. Jeg er så misunnelig på alle som har sin egen leilighet, dere er utrolig heldige. Jeg kan nesten ikke vente til det er min tur, og det er heldigvis ikke så lenge til. Men nå skal resten av kvelden gå til noe av det beste jeg vet, RYDDE. Det å bo med en gutt kan faktisk være utrolig krevende iblandt, for som dere sikkert vet så er ikke alle gutter så ryddig. Men så er sikkert jeg skikkelig plagsom å bo med også, da jeg har støv på hjernen. 

1 kommentar

1 thought on “Rainy day

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *