Orker ikke tanken

Categories Trening

Hei alle sammen ♥

Har sagt hver eneste uke at jeg skal begynne med cardio igjen, men har liksom ikke fått meg helt til å gjøre det. Jeg kan ikke skjønne hvor jeg hentet motivasjonen min fra for noen måneder siden. Jeg kan ikke skjønne hvordan jeg klarte å gå 14 cardioøkter i uka, haha. Det er noe jeg ALDRI hadde gjort nå, og noe jeg ALDRI vil gjøre igjen. Jeg er veldig usikker enda på når jeg har tenkt å prøve meg på scenen, men vi har satt et mål til våren. Jeg skal møte treneren min snart, da vi skal finne ut om vi skal satse på til våren eller om vi venter litt til. Som jeg har sagt til han så vil jeg ikke på noe scene før jeg er 100%, da jeg er verdens dårligste taper, haha neida. Men det krever mye å komme seg på en scene, og dietten er veldig tung, derfor vil jeg at det virkelig skal være verdt det. 

Siden det ikke er så alt for lenge til vår, har jeg bestemt meg for at det er på tide å komme inn i rutinene igjen. Jeg må begynne å bli flinkere med dietten, og jeg må få til cardioen igjen. Jeg har bestemt meg for å gå cardio 3 ganger i uken i en halvtime, for å starte litt forsiktig igjen. Så idag hadde jeg min første dag, var selvfølgelig regn også så var ikke akkurat noe jeg hadde kjempe lyst til, men det var godt å få det unnagjort. BARE 2 dager igjen, så har jeg fått til denna uka. Gleder meg til jeg begynner å komme litt tilbake til rutinene, for da er det så mye enklere å få det til. Det er alltid verst de første ukene, så tenker man nesten ikke over det mer. Vil jeg gjøre det bra i bikini fitness må jeg gi alt, så det er bare å kjøre på framover. 


Nå skal jeg komme meg på trening, før det blir så seint. Så snakkes ♥

5 kommentarer

5 thoughts on “Orker ikke tanken

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *