Sunne wraps

Categories Mat

Hei alle sammen ♥

Tenkte jeg skulle gi dere en kjempe enkel og sunn oppskrift på wraps, som jeg har fått helt dilla på. Jeg er den typiske personen som ALDRI orker å lage noe komplisert, og vil gjerne ha ting så enkelt som mulig. Jeg tror jeg aldri i mitt liv har laget en middag som har tatt lang tid, det hadde jeg aaaldri orket. Når jeg skal lage middag skal det gå fort, og det skal være enkelt. Da speltlompe har blitt en favoritt her i huset, brukes den til mye. Grunnen til det er akkurat for at det kan brukes til så utrolig mye, man må bare være kreativ. 

DET DU TRENGER

♥ Kylling
♥ Speltlomper
♥ Salat
♥ Valgfritt krydder ( jeg bruker grillkrydder)
♥ Thousand island dressing 3% fett (valgfritt)

Skru stekovnen på 200 grader mens du steker kyllingen. Deretter fyll lompene med kylling før du setter dem inn i ovnen. Dette er selvfølgelig valgfritt om du vil ha dem varm eller ikke. Jeg er ikke særlig fan av kald speltlompe, derfor gjør jeg det på denne måten. Jeg lar speltlompene stå i ca 5 minutter før jeg tar dem ut. 

Fyll med de grønnsakene du ønsker. Jeg bruker alltid isbergsalat, løk, agurk, tomat og mais ♥ 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *