Dager som dette

Categories Hverdags

Jeg har aldri vært den jenta som har elsket å ligge på sofaen å slappe av, tatt det rolig i ukedagene fordi jobb eller skole venter dagen etter. Jeg tror jeg kan telle på en hånd de gangene jeg har sovet etter skole/jobb de siste årene, for det skjer faktisk aldri. Jeg MÅ alltid gjøre noe, og jeg er livredd for å gå glipp av noe. I tillegg har jeg en rar vane med at jeg ALLTID må rydde og vaske når jeg enten har dårlig tid, eller er kjempe sliten haha

Idag har jeg en sånn dag der jeg ikke orker noe. Energien idag strekker virkelig ikke til, og alt som frister er å sove. Det er faktisk tungt å skrive dette innlegget, for øyna mine klarer så vidt å holde seg åpen. Hele dagen idag har virkelig vært tung, jeg føler at alt som jeg skulle gjøre idag var vanskelig. Det var tungt å komme seg på jobb, det var tungt å jobbe, det var tungt å dra på trening og det var tungt å gå på tur med hunden, haha. Føler meg som verdens mest negative person når jeg skriver dette, men det får så være. IDAG har jeg lov til å føle det sånn, for jeg er virkelig sliten idag. Heldigvis har jeg sjeldent sånne dager som dette, så jeg får vel godta det når det først kommer. Nå skal jeg bare ligge på sofaen å slappe av fram til jeg skal legge meg, NY DAG og nye muligheter imorgen ♥


Sånn her ska jeg sitte i hele dag ♥livet ♥ Genseren min ser ut som en sakkosekk, haha

Hvordan har dagen din vært? ♥

8 kommentarer

8 thoughts on “Dager som dette

  1. Hehe, jeg sliter faktisk med å tilbringe en dag uten å gjøre noe selv. Men, jeg liker å ta meg en lur, og unner meg det innimellom, så er nok ikke like “ille” som deg, hehe! Deilig at du ihvertfall har fått en dag nå da hvor du klarte å slappe av 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *