Hva vil DU lese om ?

Categories Personlig

Hei alle sammen ♥

Jeg er litt nysgjerrig på hva dere som lesere egentlig har lyst til at jeg skal skrive mer eller mindre om. Jeg har alltid bestemt meg for at bloggen min skal være om min hverdag, mine tanker og meninger, og alt som faller meg inn. Når jeg først laget bloggen var det for å blogge om trening og bikini fitness, men dette snudde fort. Jeg vil ikke ha noe bestemt tema å blogge om, da jeg syntes dette kan bli litt ensformig. Så jeg har egentlig en ganske åpen blogg, der jeg kan skrive om utrolig mye. Så derfor lurer jeg på hva akkurat du vil at jeg skal skrive mer eller mindre om. Er det noe du syntes jeg mangler, eller er det noe du syntes jeg skriver alt for ofte om ? Jeg så faktisk igår at jeg skriver utrolig mye om vipper, haha. Må bare beklage meg visst dere blir lei av å lese om vipper, men interessen min er kanskje litt for stor så glemmer at det kanskje ikke e er så interessant å lese om på hvert innlegg.  Jeg blir glad for alle forslag, og er åpen for det meste. Jeg kommer ikke til å love bort at alle forslag blir tatt med, da jeg syntes det er litt skummel lovnad å komme med, haha. Jeg er en veldig åpen person, så jeg har ingen problemer med å fortelle ting eller å si mine meninger, men et sted går nok min grense også. MEN FYR LØS!


Snakk om sola så hadde jeg faktisk lagret dette bildet som “vipper” haha ups

3 kommentarer

3 thoughts on “Hva vil DU lese om ?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *