Endelig var det min tur

Categories Hverdags

Denne lørdagen har virkelig vært etterlenget, for det her er min første frihelg på hele 6 uker. Selvom tiden har gått utrolig fort, så har jeg kjent det på kroppen. Når jeg la meg inatt bestemte jeg meg for at idag SKULLE jeg sove lenge, tror dere jeg fikk til det eller? eh nei. Jeg tror jeg våknet litt før 10, og jeg var lys våken. Jeg prøvde å tvinge meg selv til å sove, men det gikk selvfølgelig ikke, haha. Så det ble heller til at jeg lå lenge i senga å så på serie, så utrolig deilig! Jeg har sikkert ikke hatt en så avslappende dag på flere uker, så det trengte jeg virkelig. Endelig var det min tur også! Har vært så misunnelig hver eneste lørdag når jeg har lest blogginnlegg om akkurat dette.  Ellers idag har jeg vært på trening, og nå holder jeg på å fikse meg til jeg skal på tapaskveld med jentene. Jeg er så heldig at jeg har kommet til en jobb der alle jentene som jobber der går utrolig godt overens. Vi møtes ofte å finner på noe, så idag ble det tapas. Flaks for meg at jeg har et frimåltid idag, ellers måtte jeg ha sett på mens de andre spiste ( noe jeg aldri hadde klart,haha) Diettlivet er ikke alltid like gøy, men sånn er det vel med alt. 

Ha en super lørdag alle sammen ♥

 

//Nå kan DU bestemme hva jeg skal skrive om, for å finne innlegget trykk her

20 kommentarer

20 thoughts on “Endelig var det min tur

  1. Ja, en skulle ta seg tid til avslapning innimellom i travle hverdager og helger. Jeg tror generelt folk er for lite flink til det, enda så viktig det er. Jeg tror nok du fikk slappet av selv om du ikke fikk sovet lenge utover formiddagen. Det viktigste er å være i ro og nyte stillheten, og gjøre ting en liker og har lyst til. håper du fikk en flott tapaskveld med jentene. Ellers nydelig jente og fiiiin liten hund på bilder. Ha en flott helg videre !

  2. Hørtes kjempe deilig ut med en slik fridag!! 😀 gleder meg til jeg en dag også kan slappe av, haha. Alle dager går oftest til skolearbeid fra ca 08-21. Også presser jeg inn jobb, trening og hest inni der, uff :p

  3. Så utrooolig deilig da!! 😀 Selvom jeg skjønner at det er vanskelig å sove lenge når man er så vant til å måtte komme seg opp tidlig i helgene…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *