Jeg går 10 år tilbake i tid.

Categories Hverdags

Dette er en typisk søndag for meg, og jeg elsker det. I en alder av 20 år ser jeg enda på gode gamle disney filmer, sånn som jeg gjorde for 10 år siden. Jeg går aldri lei disney filmer, og syntes det er så utrolig koselig å se på. Jeg syntes også det er MYE bedre enn hva som lages nå. Jeg er så glad jeg var barn for 10-15år siden, for vi var utrolig heldig med hva som gikk på TV. Jeg syntes det som går på barnetv nå er kjedelig, og ikke minst dårlig, haha. Ikke det at jeg følger så mye med på barnetv, og er den som kan uttale meg om det. Men de få gangene jeg har vært tilstedet der barnetv har stått på så syntes jeg ikke det har vært veldig imponerende. Jeg husker faktisk at når jeg jobba i barnehage så var det et barn som sa til meg at han kun så på gamle filmer, da det var mye morsommere. MEN nå skal jeg kose meg med Dumbo på skjermen, det må være verdens mest koseligste film ♥ Siden dagens planer kun er å ligge som et slakt på sofaen å se på serie og filmer, KOM GJERNE MED TIPS ! Som dere skjønner så har jeg mye dødtid å fylle ut idag. 


Hahah, her ser dere ei som ELSKER å være med på bilder. Jeg vet ikke om det er normalt for dyr, men hun hater faktisk å bli tatt bilder av. Hun ser ALLTID bort, eller så ser hun alltid livredd ut. Hver eneste gang jeg prøver å ta et bilde med hu eller av hu så har hun alltid dette uttrykket. Har prøvd mange ganger å ta fine bilder av lille voffsen, men som dere skjønner så er det ikke bare bare, haha. 

28 kommentarer

28 thoughts on “Jeg går 10 år tilbake i tid.

  1. åååh jeg elsker også å se på disney 😀 jeg har tattovert disneyslottet med mikkemus på armen , veeeldig disney dilla 😀 ha en super søndag

  2. så fin blogg du har ,sant som du sier..jeg og elsker det..hehe=)Og det var mye bedre før,enn nå-nå er det dårlig.. synes jeg. ha en fin kveld

  3. Haha, herlig! Jeg satte på Phokahontas igår når jeg lagde frokost til meg å kjæresten! Elsker gamle Disneyfilmer <3 Det er og vil alltid være det beste av barnetv noensinne!

  4. Åh, Disney filmer <3 Elsker det! Må ta meg en slik kveld jeg også, er jo så utrolig herlig med mimring. Fin du er, forresten, elsker håret ditt :-)!

  5. Takk og lov at jeg fant bloggen din!!! Du er seriøst den peneste jeg har sett på lenge, og jeg forguder håret ditt. Måtte bare få det ut jeg altså 🙂 Håper du har hatt en fin dag <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *