Glemte å ta på meg toppen

Categories Hverdags


Jeg tror ikke jeg har vært helt til stedet de siste dagene, jeg har vært utrolig surrete i det siste. Jeg har trodd at klokken har vært 1 når den egentlig har vært 2, jeg har trodd det har vært torsdag når det har vært mandag, og jeg har glemt noe hver eneste gang jeg har gått ut av døren. Idag klarte jeg å glemme å ta på meg treningstoppen når jeg skulle på trening, HVORDAN er det mulig? hahah. Jeg hadde kun hettegenser og sportsbh på meg idag, og jeg merket det jo selvfølgelig ikke før jeg skulle begynne å ta av meg genseren på treninga. Så i et lite sekund blottet jeg meg til hele treningssenteret, ikke flaut i det hele tatt.. haha. Det tok heldigvis ikke lang tid før jeg merket at det kun var en sports bh under, så jeg fikk på meg genseren ganske kjapt igjen for å si det sånn. Skulle nesten tro jeg begynner å få alzheimers i en alder av 20 år.

Nå ligger jeg i sengen å slapper av før jeg skal til kiropraktor, også jobb etter det. Jeg føler dagene mine går i ett, og at det er utrolig vanskelig å få tid til å blogge. Men nå er det bare 3 arbeisdager igjen før jeg har FRI ♥ Så da skal bloggingen komme tilbake til det normale igjen, i promise! Ha en fin dag alle sammen ♥

 

#trening #torsdag #høst #hverdag #blogg

35 kommentarer

35 thoughts on “Glemte å ta på meg toppen

  1. Haha, sånt har jeg opplevd en del ganger også 🙂 Like morsomt hver gang egentlig, men veldig fort gjort å glemme et eller annet da! 🙂 hehe Håper du får en fin dag tross starten på den 🙂

  2. Uff da. Men en flott jente er du hvertfall. Surre kan vi alle gjøre iblandt. Ha en fantastisk fredag:) “med eller uten topp” 🙂

  3. Heihei. Prøvde å leite etter en mailadresse, men fant ikke noe. Du kommenterte på bloggen min at du brukte en del Aloe Vera produkter fra Forever Living selv. Og da lurte jeg på om du kanskje kunne tenke deg å bli forhandler selv? Da følger det selvfølgelig med en rekke fordeler OG det er helt gratis. Send meg en mail, så får du gjerne mer informasjon 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *