På grensa til harry

Categories Hverdags


Hvor harry er ikke denne outfiten på en skala fra 1 til 10? Denne kosedressen minner meg om disse eldre damene som sitter med 8 katter, røyk i hånda, dram i glasset og masse sminke. MEN jeg virkelig elsker denne kosedressen, den er så utrolig god. Jeg tror det er bra at jeg har kjæreste når jeg legger ut dette innlegget, eller så har vel alle sjansene mine forsvunnet. Det finnes vel ikke noe mer sexy enn en jente i velourbukse 😉 


Nå er trekløveren samlet foran sofaen igjen, like old days. Føles nesten ut som det er flere år siden Stine flyttet fra Trondheim, tiden har gått så alt for fort. Så ikveld skal vi bare slappe av å kose oss, noe som vi alle trenger tror jeg, haha. Jeg som hadde gledet meg så utrolig mye til å bli 20 år, for da kom det til å bli mange morsomme byturer. Jeg trodde virkelig at forskjellen på 19 og 20 år kom til å være stor, men det var den da ikke. Istedenfor byturer sitter man hjemme i velourkosedressen sin, haha. Jeg liker faktisk bedre å være hjemme å slappe av enn å være ute på byen, føler meg nesten som at jeg er 70 år. 

28 kommentarer

28 thoughts on “På grensa til harry

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *