Føler meg som et nytt menneske

Categories Skjønnet


Har dere noen gang tenkt på alle disse små tingene vi mennesker MÅ ha for å føle oss bra? Det kan være alt fra hårfarge til hva du kler deg i. Er det noe jeg har blitt helt avhengig av, og virkelig føler at jeg MÅ ha for å føle meg bra så er det vippeextensions. Det er så utrolig deilig å våkne opp hver eneste morgen å ikke tenke på mascara engang. Jeg sparer så utrolig mye tid på morgenen, noe som gjør at jeg kan ligge i senga lengre ♥ Perfekt for et dovendyr som meg. Jeg følte meg så mye bedre når vi var i Santorini i sommer, og jeg kunne se litt fresh ut på stranden. Kan ikke si at jeg har følt meg like fresh årene før, haha. Så nå som vippene er på igjen føler jeg meg som et nytt menneske. Har gått å følt på at jeg har hatt lite vipper den siste uka, så det var UTROLIG godt å få påfyll, haha. Det var også utrolig gøy å sette på vipper idag, da salongen var nyåpnet idag. Det har blitt utrolig fint der, og Zelia er utrolig dyktig med vipper. Jeg anbefaler virkelig ALLE som bor i Trondheim å ta en tur innom. For mer info trykk HER

Jeg tenkte å gjøre ferdig videobloggen ikveld, så jeg legger den ut på bloggen imorgen. Jeg vet jeg lovet å gjøre den ferdig i helgen, hehe ups. Men jeg har vært rundt mennesker 24/7, og jeg får ikke meg til å sette meg ned å videoblogge mens noen sitter vedsiden av meg, haha. Så nå har dere ut dagen på å spørre meg om hva enn dere vil, spørsmålsrunden finner dere HER

#blogg #høst #hverdag

51 kommentarer

51 thoughts on “Føler meg som et nytt menneske

  1. Ja, har hatt det veldig fint i helgen! Håper du også har hatt det fint! 🙂
    Takk for kommentaren! 🙂

  2. Vippene dine ser kjempe bra ut, utrolig fin 🙂 Jeg er helt lys naturlig og ser ikke vippene mine om jeg ikke farger dem eller har på mascara, så kanskje litt rart å ha vippeex.. om jeg har lyse vipper i tillegg 😛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *