Tilbake til hverdagen

Categories Hverdags


Kjenner meg virkelig ikke klar for å begynne på jobb igjen. Nå har jeg hatt fri siden søndag, og det har vært utrolig deilig. Men jeg har vel egentlig bare godt av å komme tilbake til rutiner igjen, for jeg sov faktisk til klokken 14.00 igår, haha. Jeg fikk sjokk når jeg våknet, og det var egentlig bare utrolig irriterende. Siste fridagen hadde jeg tenkt å bruke til noe fornuftig, men sånn ble det ikke. Jeg hadde tenkt å få litt mer ut av denne dagen også før jeg skulle på jobb, men søvn gikk i første rekke idag også. Jeg har fått helt dilla på serien The fosters, og det går utover nattesøvnen min. Igår tror jeg ikke at jeg la meg før næmere klokken 3 på natta, så det er vel egentlig ikke rart jeg sover til klokken 2 på ettermiddagen, haha. 

Men det er vel lov når man har ferie, er det ikke? Før så elsket jeg å sitte oppe hele natten, og sove hele dagen. Jeg skjønner IKKE hvorfor jeg syntes det var så utrolig godt. Jeg gikk jo glipp av alt som skjedde rundt meg. Jeg la meg alltid rett etter skolen for jeg var så utrolig trøtt etter at jeg hadde vært våken til klokken 3-4, haha. Jeg tror jeg skal være glad for at den tiden er over. Men nå må jeg komme meg avgårde, skal rekke trening og kiropraktor før jobb. Håper alle sammen får en fin dag ♥

#hverdag #blogg #høst

54 kommentarer

54 thoughts on “Tilbake til hverdagen

  1. Synes noen ganger at jobb er så stressende, spesielt i ferien, det er jo den tiden man skal slappe av og alt 🙁
    Lykke til på jobben iallefall og treningen! 🙂

  2. Så heldig som har hatt fri! Slår aldri feil at man sover bort halve dagen når man har tenkt til å bruke den fornuftig…

  3. Kjenner til det å være hekta på serie for å si det sånn 🙂 Har det sånn jeg også, så sovner aldri før 2/3 på natten, også er det opp igjen kl 8 🙂 Håper du har hatt en fin dag på jobb i dag 🙂

  4. Hei, Elsker bloggen din, men helt tilfeldig spørsmål, jeg har en egen blogg selv, men vet ikke hvordan jeg kan få kategoriene opp under headeren, Hvordan gjør man det? 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *