Følelsen av helg

Categories Skjønnet


Da var søndagen her igjen, og helgen er over. Jeg har ikke helgefølelse lengre, ettersom jeg bare jobber, kan ikke spise godteri og kan ikke drikke alkohol, haha. For at jeg skal ha skikkelig helgefølelse så ligger jeg som et slakt på sofaen med min alt for grusomme rosa kosedress på, samtidig som jeg har en stor skål med godteri på fanget. Ellers står jeg foran speilet å strever med å finne ut hva jeg skal ha på meg før jeg drar ut med jentene på byen. Så for øyeblikket merker jeg ikke noe forskjell på mandag eller lørdag, da dagene er ganske like for meg. Men nå er snart minidietten min over, og da er det tid for godteri igjen ♥

Igår var jeg i bursdag til min kjære Rikke, som ENDELIG ble 20år. No more fake leg, hehe neida. Men det er faktisk så godt at alle har blitt 20, for det suger når noen ikke kan være med på byen for de ikke har fylt 20år enda. Igår hadde jeg faktisk THE TIME OF MY LIFE, det var så utrolig morsomt ute på byen igår. Jeg vet ikke om det er jeg som er problemet eller hva det er for noe, men jeg pleier ikke å syntes det er så morsomt å dra på byen. Det er kjempe tragt, mennesker over alt, folk søler drinkene sine på deg, jenter som bitcher på toalettet, og slitsomme mennesker, haha. MEN igår var det utrolig morsomt, så jeg koset meg virkelig. Ellers var det godt å våkne opp til super form idag, så det ble en tur på treningssenteret etterfulgt av en liten skogsstur. Så nå har jeg vært nok sprek idag, og resten av dagen skal tilbringes på sofaen. 


Jakke// Nike, Tights//Nike, Sko//Nike. heehe nikefan sa du ?;PP

17 kommentarer

17 thoughts on “Følelsen av helg

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *