Lærer aldri

Categories Personlig


Etter 20 år med mange forsøk, så har jeg enda ikke lært. Jeg skjønner ikke hva som må til, for at jeg skal begynne å gjøre noe med det. Jeg klarer IKKE å legge meg tidlig uansett hvor bestemt jeg er på at jeg skal gjøre det. Jeg elsker virkelig å sitte våken på kveldene, og bare tanken på å legge seg klokken 10 får meg til å grøsse, haha. For det første så har jeg ikke sjans til å sovne før klokken 12-1, uansett hvor tidlig jeg måtte legge meg. Det som skjer da er at jeg ligger å vrir meg i mange timer, før jeg endelig skal få til å sove. Igår klarte jeg ikke å legge meg før klokken 1, og jeg skulle opp klokken 6 idag. Tror dere jeg var trøtt idag eller? Det rare er at visst jeg hadde gått å lagt meg nå, så hadde jeg aldri fått til å sove. Men likevel sitter jeg her å så vidt klarer å holde øyna mine åpen. 

Jeg følte meg virkelig som en zombie på morgenen idag, etter hele 5 timer med søvn. Jeg angret virkelig på at jeg ikke hadde lagt meg tidligere når alarmen ringte på morgenen idag. Det føltes ut som at den ringte 2 minutter etter jeg hadde lagt meg, og det var virkelig en kamp å komme seg opp av sengen. MEN idag har jeg faktisk bestemt meg for at jeg skal legge meg SEINEST klokken 11, og denne gangen SKAL jeg klare det, haha! 


Nå skal jeg spise speltlompe pizzaen min, mens jeg slapper av med min lille hund. Jeg kjenner jeg er utrolig glad for at denne dagen snart er over, og jeg gleder meg til mer søvn og energi imorgen. Jeg håper og tror virkelig at jeg har lært denne gangen, for så trøtt som jeg har vært idag har ødelagt hele dagen min. Men nå er det serie og pizzatid. Håper dere får en fin kveld ♥

#blogg #hverdag #høst

37 kommentarer

37 thoughts on “Lærer aldri

  1. huff, kjenner følelsen, når det blir sånn, så blir jeg så trøtt til slutt at jeg ender opp som i går: legger meg kl. 22 og våkner ikke ordentlig før 11 neste dag, da føler jeg meg kjempe uthvilt, men hele dagen er jo gått til spille! Skal begynne å øve på å legge meg litt tidligere hver dag så blir det sikkert lettere etterhvert – du kan jo prøve en app som heter headspace – det er en slags meditasjons app som gjør meg veldig trøtt ihvertfall 🙂

  2. Så utrolig fine bilder av deg <3 kjenner oss godt igjen med den sovingen, men vi er enda verre klokken blir gjerne 3 og 4 på natta før kroppen vil gå i sovemodus.. Så ja, men sånn kan det gå. Så nydelig hund du har og kos deg masse med pizzaen din 😉

  3. Jeg klarer ikke selv å våkne tidlig! Pleier å åpne butikken på søndagene, som er kl 6, da må jeg våkne sånn 4, og pleier å ikke sove før sånn 22-00 -.-

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *