Kakekrigen neste ?

Categories Mat


Jeg hadde virkelig tenkt lenge på dette innlegget, og hadde gledet meg til å vise dere hvor utrolig flink jeg har vært til å bake. HEHE, det endte med Freia sine ferdigpakker på både brownies og muffins. Det er alltid sånn at tiden går fra meg, og jeg klarte ikke å komme meg på butikken før klokka 4. Klokken 4 skulle jeg egentlig ha vært ferdig bakt å ha alt klart til Gabriel kom hjem fra skolen, men sånn ble det da ikke. Det endte med at Gabriel måtte gå opp på loftet å sitte der i 2 timer, haha. Skikkelig bursdagsfeiring oppe på loftet alene, følte meg virkelig som verdens beste kjæreste nå. Men til tross for at det var Freia sine ferdig produkter gjorde jeg og Julie vår egen liten vri på det, for vi kjøpte masse ekstra som vi skulle ha på kaken for å den til å se mest mulig fancy ut, haha. Jeg må faktisk skryte litt av oss, for det ble UTROLIG godt. Jeg kunne sikkert spist hele kaken alene, så det var en kamp mot seg selv for å klare å stoppe. Det er ikke bare å ha en god kake foran seg når man går på diett. 


Hva syntes dere om resultatet ? Jeg tror jeg og Julie burde meldt oss på kakekringen, for dette var virkelig imponerende, haha. Dere kunne vel aldri gjettet at dette var Freia sin brownie med mindre jeg hadde skrevet noe? Var så fornøyd med denne kaka, så ingen må komme å knuse selvtilitten min nå. Jeg kan love dere at visst dere hadde smakt kaka, så hadde dere vært helt forelska. Jeg må si at Freia sin melkesjokolade brownie var UTROLIG mye bedre enn vanlig brownie. Så til alle dere som ikke har testet ut denne enda, burde virkelig prøve. Den har virkelig vunnet mitt hjerte, og kommer til å spises ofte her i huset ♥

#blogg #hverdag #høst #mandag

49 kommentarer

49 thoughts on “Kakekrigen neste ?

  1. Det enkle er ofte det beste hehe, man får bedre tid til hverandre når man velger enklere utgaver av baksten 🙂 Så kjempe godt ut 🙂

  2. Ser kjempegodt ut! :-p Er det de sjokolade-hjertene (de rosa)? De endte jeg også opp med istedenfor den hjemmelagde pynten som var planen… 😉

  3. åååh, så utrolig flinke dere er! 😀 Tror kjæresten ble fornøyd så fort han fikk smakt på dette, da ble nok loftet fort glemt får vi håpe! haha – blir en morsom historie og fortelle barnebarna da! så jo helt nydelig ut! Nesten like nydelig som hun jenta på første bildet! 🙂

  4. Selv om jeg elsker å lage mat så skal jeg innrømme at ferdigpakker er helt genialt 😉 Fristene bilder av flotte kaker 😉 NAMNAM!!

  5. Se der ja, selv om det var ferdigpakker så må man fortsatt lage dem 😉 haha 😀 det så helt nydelig ut, får helt vann i munnen 😀

  6. DEt så fantastisk godt ut 🙂 nesten så jeg bestiller en kake av deg 😛 Håper kjærsten ble fornøyd 🙂 Tanken som teller 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *