58 dager igjen

Categories Reise


Om 58 dager befinner jeg meg i denne fantastiske byen sammen med min kjære bestevenn. Jeg og Julie bestemte oss for at vi skulle på en tur før jul, og etter litt om og men ble det til slutt Stockholm. Ingen av oss har vært i Stockholm før, så denne byen måtte jo selvfølgelig testes ut. Stockholm ser så ut som tidenes by, og det kan jo ikke bli anent enn bra. Itillegg hadde vi kjempe flask, og fikk et UTROLIG fint hotell til en OK penge. På hotellet er det spa avdeling med stort svømmebasseng, jaccuzi og treningssenter som vi kan bruke hele tiden. Samtidig som hotellet har en !SKYBAR! der vi har utsikt over hele Stockholm, hvor herlig er ikke det ? Akkurat nå er jeg kjempe glad for at jeg jobber så mye, for jeg SKAL ha masse penger å bruke i Stockholm. Jeg skal virkelig shoppe for alle pengene mine, og kose meg skikkelig mye. Jeg er veldig spent på utelivet i Stockholm, er det noen som har testet det ut før? 


Bildene er tatt fra google.

Her er noen snikbilder av hotellet vi skal sove på, ER DET IKKE FINT? Jeg er så utrolig glad for at vi kom over dette hotellet, tror virkelig det kommer til å være med på å toppe turen. Jeg tar gjerne imot tips visst det er noen som er godt kjent i Stockholm, eller har noe å anbefale som man MÅ gjøre mens man er der. Jeg trenger tips til shopping, resturanter, attraksjoner, uteliv og alt dere kan komme på. 

#blogg #hverdag #onsdag #høst #reise

30 kommentarer

30 thoughts on “58 dager igjen

  1. Åå så morroo og spennende : jeg har også altid hatt lyst til å reise til Stockholm 🙂 har hørt det er en fin by, bra ute steder veldig bra shopping og masse mer! : så ønsker dere en kjempe god tur! <3 🙂

  2. Vært i Stockholm og mener dette er hotellet jeg sov på også, ligger det rett foran slottet på en måte? Bodde i allefall på et SAS Radisson som lå i gangavstand til det meste av GØY! Jeg elsker Stockholm <3

  3. Fantastisk by! 🙂 Har bodd et halvt år i Stockholm og vært der en rekke ganger etter det også. Stockholm har flere bra utesteder, men i motsetning til i Norge (f. eks. Oslo) må man stå på gjesteliste for å komme inn (gjelder nesten over alt). Derfor lønner det seg ofte å gjøre litt research på forhånd slik at dere vet hvor dere skal. Går man inn på nettstedene til de forskjellige klubbene så finner man ut hvordan man skriver seg opp. På Stureplan er det mange bra steder. Anbefaler Café Opera, v/Wall og Berns.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *