TYPISK min uflaks

Categories Personlig


Jeg vet ikke hva det er, men av en eller annen grunn har jeg ALLTID uflaks, og da mener jeg alltid. Her om dagen spilte jeg inn en sminkevideo til dere, jeg ordnet videoen og fikset et innlegg som skulle bli plublisert idag. Det eneste som manglet var å laste den opp på Youtube, så skulle den være ferdig. Det jeg IKKE visste var at det er tydeligvis veldig dumt å ha på musikk på telefonen når man sminker seg, for noen av sangene som ble spilt var det tydeligvis copyright på, og derfor FJERNET Youtube lyden på hele videoen. Så når den var ferdig lastet opp var det en video uten lyd,  mens bildet snakket i vei. Er det mulig? virkelig? hahha. Jeg spilte sangene mine fra spotify, hvordan kan det være copyright på dem? det VERSTE med hele greia var at du så vidt hørte sangene jeg spilte, men likevel var dette tydeligvis ikke lov. 

Så jeg får vel bruke helgen min på å spille inn en ny en, og da må jeg huske å ikke ha på musikk på telefonen, haha. Jaja, man lærer stadig noe nytt, men dette var virkelig det merkligste. Det verste var at det var sanger som Stiches, som er veldig kjent. Hvordan kan det være copyright på den ? Nei, nå orker jeg ikke å tenke mer på dette. Jeg får bare bite i det sure eplet å lage en ny video til dere. Flaks at jeg har fri i helgen sånn at jeg har good tid. 

 

#blogg #fredag #helg #høst

37 kommentarer

37 thoughts on “TYPISK min uflaks

  1. Der er vi to!! Jeg er så utrolig uheldig av meg, og det har jeg alltid vært, haha… Ha en god helg! Du har en flott blogg forresten – har lest litt igjennom den og du er utrolig flink. 🙂

  2. Uffda! Du må si ifra når sminkevideon din er opp så får jeg ta å se den 🙂
    Du kan sjekke copyright låven på youtube sin lydbibliotek eller hva det nå heter. Sjekker alltid der sjæl for å være sikker 🙂
    Klem!

  3. Så nydelig du er! Fin blogg 🙂
    Sjekk ut mitt siste innlegg der jeg lurer på hva folk heter på instagram, annonserer min favoritt instagram profil av de som kommenterer om noen dager 🙂

  4. Åh nei, føler med deg! Det med copyright på youtube er så teeeit. Skjønner det hvis man tjener penger på å bruke andre låter, men om de bare surrer i bakgrunnen liksom? Huff, så irriterende. Du får tenke at den nye videoen skal bli enda bedre, sånn pleier jeg å tenke :p God lørdag <3

  5. kjenner meg igjen i uflaks altså! Men kjedelig å bruke så mye tid på noe også blir egentlig alt bare ødelagt på grunn av noe slikt!

  6. åå herregud så kjipt! Jaja, får håpe du har litt mere flaks neste gang da:’) Huff, men ha en fin kveld videre uansett!:D

  7. kjenner meg igjen, opplevd det samme. men det går an å sende inn klage om du føler det er nødvendig. Om du skriver hvilken sang det er som er brukt i videoen, så kan det hjelpe også. Lenge siden jeg har lagt ut en video med musikk men husker jeg fikk varsel fra youtube ang musikken på tidligere videoer og da kan man fylle ut en skjema eller noe, vet ikke om det er slik nå da.

  8. Syns det er sååå tåpelig med det copyright-greiene! Det er jo ikke sånn at du tjener penger på å ha den med i videoen liksom.. Bedre lykke neste gang 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *