På tide å pleie kjærligheten litt

Categories Reise

Hei alle sammen ♥ husker dere at jeg fortalte dere at jeg hadde bestilt meg tur i januar?

Turen går ikke lengre enn til Oslo, og jeg skal dra sammen med Gabriel. Vi satt å så på hoteller i Oslo her om dagen, kun for moroskyld egentlig. Så kom vi over Grand hotell, som vi har snakket om såå lenge om at vi må sove der en helg. Så derfor bestemte vi oss for å bestille en weekend i januar, der vi bare skal shoppe og kose oss. Hvorfor det ble januar er vel for at ingen av oss har tid før januar, og da er det jo MASSE salg. Selv om det ikke er noe stor tur vi skal på, så gleder jeg meg fortsatt kjempe masse. Som dere vet så elsker jeg jo Oslo, og Grand hotell har vært noe jeg har hatt lyst til å oppleve lenge. Hoteller er så utrolig fint, og det ligger jo perfekt til. Det beste med alt var at vi fikk et rom som de kaller ” Room delux” på hele 40kvm til en grei pris. Jeg vil si at et rom på 40kvm egentlig er en suite, men de har vel kanskje litt høyere standar på suitene der?.


Dette er rommet vi skal sove på, er det ikke fint? 

Jeg trodde jo jeg og Gabriel kom til å ha mye tid sammen når vi flytta sammen, men så feil kunne man ta. Vi begge er så opptatt med både jobb og skole, så vi ser nesten ikke hverandre mer. Han er opptatt på dagtid og jeg er opptatt på kveldstid, så hverdagene våre kræsjer litt. Så derfor bestemte vi oss for at vi skulle ta oss en skikkelig kjærestur til Oslo, bare sånn at vi skulle få litt tid alene. Jeg tror det er viktig å gjøre sånne ting, for det er vel ikke noe hemmelighet at det er lett å ta hverandre litt for gitt når man har vært sammen en stund. Så jeg gleder meg skikkelig til å få en helg alene med Gabriel, der vi kun skal kose oss ♥

 

#blogg #helg #høst #søndag #reise

45 kommentarer

45 thoughts on “På tide å pleie kjærligheten litt

  1. det så utrolig fint ut <3 selv om man bor sammen, er det kjempefint å av og til reise litt bort for å pleie kjærligheten, det blir liksom noe helt annet enn når man bare er hjemme.

  2. Hørtes kjempekoselig ut! Har tenkt på det samme flere ganger men aldri fått fingen ut, og nå er vi nylig blitt foreldre så ikke så mye tid til kjærestekos for å si det sånn, hehehe! men det kommer 😉

  3. Utrolig fint, blir sikkert veldig koselig!:) dere får kose dere når den tid kommer, er alltid fint med litt kjærestetid:)

  4. Kjekt med en liten tur bort, skal selv til Roma med samboeren min 🙂 Føler nesten vi har fått mindre tid til hverandre etter vi flyttet sammen, det er som du sier – man er travel med hvert sitt 🙂

  5. uff jeg leste litt for fort, haha. Da har dere noe å glede dere til i januar når turen er. Håper dere får en fin tur når den tid kommer. Blir nok godt for dere begge å få ordentlig kjærestetid sammen. 🙂

  6. hei, det er nathalie. jeg sletta bloggen min og jeg skal lage en ny, etterppå skal jeg kjøpe slikt design som dette. er det vanskelig å sette inn header?

  7. Så koselig 🙂 Vært på Grand Hotel selv med mammsen og var utrolig koseligt hotell, også såå blide personal:)
    Utrolig kjipt når ikke dagene går ihop med kverandre,, Da Bt jobba fulltid før, var han vekke fra 06 – 21 på kvelden, såg han kanskje en time i mellom der.. Det var utrolig trist! Så kver sommer nyter vi fullt ut, og reiser bort å koser oss massemasse 🙂
    Gled dåke 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *