Days like this

Categories Hverdags


GOOD søndag alle sammen ♥ Håper dere har hatt en fin start på dagen, og at formen er okei etter gårsdagens festligheter. Jeg orket ikke å trykke inn på mystory på snap i hele går, for jeg var så utrolig sjalu her jeg satt haha. Har vært ute på Halloween siden jeg var 15 år gammel, så det var veldig uvandt å sitte hjemme i år. Men jeg kjenner at det var godt for kroppen å få hvile litt. Min søndag startet med hjemmelagde rundstykker, noe som var utrolig godt. Ei fra elitept la ut en oppskrift på sunne rundstykker, og disse måtte jeg bare prøve. Jeg kan ikke si annet enn at det var utrolig gode, og dette kommer til å bli en klar søndagsfavoritt.


Resten av dagen skal gå til å være litt sosial ( ENDELIG), også skal jeg jobbe litt med bloggen. Jeg har mye som må gjøres, men det har blitt satt litt på vent da jeg rett og slett ikke har tid. Så jeg gleder meg til å få det unnagjort, sånn at det slipper å henge over skuldrene mine. Ellers har jeg også utrolig mye husarbeid som må gjøres, noe som jeg ikke kjenner jeg gleder meg like mye til, haha. Men det må gjøres, og sånn er det bare. Jeg håper dere får en super søndag ♥ 

 

#blogg #høst #søndag #helg #november

27 kommentarer

27 thoughts on “Days like this

  1. Skjønner deg godt, hadde det også slik, men av og til er det godt å holde seg inne:) Flink du er, de så veldig gode ut:D Skal også være litt sosial i dag. Du får ha en fin søndag videre!:D

  2. Må bare spørre; designet på bloggen – har du laget det selv, eller har noen gjort det for deg? I så fall, hvem? Det er utrolig enkelt og elegant, og det gjør at bloggen din ser mye mer innbydende ut. <3

  3. Ville bare si at jeg bare sånn helt random fant bloggen din da jeg surfet på nettet, og jeg ble sittende kjeeempelenge å lese. Jeg bare tenkte “shit hvorfor fant jeg denne bloggen først NÅ?” Du skriver så sinnsykt bra, og alle innleggene dine er så utrolig inspirerende og motiverende! <3 Lov meg at du aldri slutter å skrive, for innleggene dine gjør virkelig hverdagen min bedre 🙂 Grattis du har fått en ny fast leser 🙂

  4. Jente på 16: åååh, dette var utrolig hyggelig å lese 🙂 Du gjorde virkelig dagen min bedre ! Er sånne som deg som gjør at jeg fortsetter å blogge, er så hyggelig å høre at man liker det jeg gjør 🙂 Ha en fin dag videre !

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *