Når alle stirrer på meg

Categories Hverdags


Jeg vet ikke med været i resten av Norge, men her i Trondheim har virkelig høstværet kommet for fult. Det regner, blåser og temperaturen forandrer seg hele tiden. Nå har det regnet skikkelig i noen dager, og det har blitt utrolig fort mørkt. Det er vel dette jeg hater mest med våren, haha. Men siden mørket kommer så utrolig tidlig, og det er veldig mørkt på kveldene er det viktig at bilene kan se deg. Jeg husker når jeg var liten så nektet jeg å bruke refleks, for jeg var aaalt for kul for det. Men dette snudde seg helt i fjortistiden for da skulle jeg ha seiljakke med gul hette, haha. Jeg regner med at jeg ikke er den eneste som har en sånn jakke hengende i skapet? Jeg må nesten le av hvor viktig det var å ha en sånn jakke, hadde du ikke det var du ikke kul nok. 5 år senere bruker jeg enda denna jakka, da jeg faktisk betale en liten formue for den, så den forsvinner ikke med det første. En ting som er sikkert, og det er at bilene ser meg på laang vei. Den ekstreme gulfargen må virkelig være blikkfangende, så jeg føler nesten det er sånn at alle stirrer på meg når jeg er ute å går, haha. Jeg får vel nyte den oppmerksomheten jeg ellers ikke får, haha.


Ellers ikveld kommer Julie til meg, og vi skal begynne å forberede en MÅ gjøre video, haha jeg gruer meg virkelig. Innlegget blir lagt ut ikveld, så nå har dere virkelig mulighet til å få oss til å føle oss så dum som vi sikkert aldri har gjort før, så det er bare å være kreativ. Håper dere får en super mandag ♥

#høst #blogg #hverdag #mandag 

8 kommentarer

8 thoughts on “Når alle stirrer på meg

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *