Noe du ellers aldri ville gjort

Categories Festligheter


Igår gjorde jeg noe jeg ikke har gjort på lenge, og det føltes UTROLIG bra. Julie ringte meg klokken 22.50 å spurte om jeg ville være med ut. Jeg hadde akkurat ferdig med å spise masse taco, og følte meg som en oppblåst ku. I tilegg så jeg helt for jævlig ut, og jeg satt i koseklær. Det var mye om og men før jeg til slutt sa ja. Jeg har jo klaget mye på at jeg lever bestemor livet litt for mye, og at jeg må begynne å skjerpe meg litt. Så derfor tenkte jeg at dette var en gylden mulighet, og jeg var så spontan som jeg ikke har vært på sikkert 5 måneder. Så det var virkelig på tide at jeg tok et lite grep, og gjorde noe jeg ellers ikke ville gjort. Det er rart hvor tiden endrer seg på bare noen år. Jeg husker når jeg var 16-18 år, så sa jeg ALDRI nei til en fest. Jeg kunne drikke både fredag, lørdag og søndag haha. Det skjer IKKE nå. Selv om det var edrukveld på meg så hadde jeg det morsomt igår. Jeg har litt frykt for å dra edru ut på byen, da jeg syntes det er utrolig kleint. Det er også kleint når alle rundt deg er helt i 100, og du sitter som en grå mus i hjørnet å prøver virkelig å henge med. 


Det som er så deilig med å dra ut på fredager er at det ikke er like fult som på lørdager. Lørdager her i Trondheim er det helt jævlig å være ute, og da MÅ du være full for å ha det gøy. Det er stappfult over alt, det er mennesker som dytter, det er jenter som krangler på do, og du må tørre å sette deg med randoms for å få bordplass. Jeg takler ikke noen av disse tingene i edru tilstand, og dette er noe som virkelig irriterer meg når jeg er edru. Men når jeg er full derimot, da tenker jeg ikke over det. Da er det helt greit at noen dytter meg, for det er jo bare å dytte litt tilbake. Da står du bare å ler av fjortis krangelen på do, istedenfor å bli så flau at du bare går, og da blir du venner med alle rundt deg så det å finne et bord er null problem. Det er nesten skummelt å tenke på hvor utrolig mye man faktisk kan endre seg når man får litt alkohol i blodet. Hvor mange har ikke blitt bestevenn med en jente på do? en jente du ellers aldri ville snakka til. Eller hvor mange er det ikke som har krangla på byen, med noen du ikke ville kjefta på ellers? Vi gjør så mye vi ellers aldri ville gjort. Lurer på hvordan verden hadde vært visst vi hadde vært full 24/7, haha

#blogg #helg #lørdag #november #fest

14 kommentarer

14 thoughts on “Noe du ellers aldri ville gjort

  1. Så utrolig fine bilder av deg! Denne helgen ble edru helg på meg, å det blir neste helg også 🙂 men uken etter der så skal glassene bli hevet å jeg skal feire min kjære bestevenn! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *