Idag er det lov til å ikke bry seg

Categories Blogg


Er det virkelig allerede søndag? Jeg føler at denne helgen har gått så utrolig fort, jeg skjønner virkelig ikke at det er mulig. Imorgen er det mandag igjen,og da er plutselig hverdagen tilbake. Er det bare jeg som føler at tiden flyr av gårde? det er faktisk ikke lenge til vi er i desember, og snart et nytt år. Jeg kan faktisk ikke tro at 2015 snart er over, for det føles ikke ut som det snart er et år siden nyttårsaften. Jeg syntes ikke at 2015 har vært et skikkelog wow år, så jeg håper på at 2016 blir myyye bedre. Men jeg får bare gjøre det beste ut av de siste ukene, og jeg skal starte allerede idag. For det som er så herlig med søndager at dette er dagen det virkelig er lov til å ikke gidde å bry seg om noe som helst. Du kan gå i de styggeste klærna du har, og du kan se ut som et dass visst du ønsker det. Idag er trening det eneste fornuftge jeg har gjort, og det er så utrolig deilig. Søndager er virkelig den perfekte dagen til å lade opp til en ny uke, og virkelig nyte den siste fridagen. Det eneste som mangler nå er god mat og godteri, så hadde søndagen min vært perfekt haha


Jeg hater virkelig hvor mye jeg elsker godteri, det er så irriterende. Jeg går å tenker på godteri hver eneste dag, og det frister seriøst hele tiden haha. Hadde det ikke vært for at jeg hadde brydd meg om kroppen min så hadde jeg spist det hver dag. Jeg kunne gjerne spist det både til frokost, lunsj og middag. Jeg blir utrolig nok frista av å sitte å skrive om godteri her, haha. Tror jeg skal slutte nå, og satse på at det gir seg snart. Håper alle dere får en super søndag ♥ nyt farsdagen! 

2 kommentarer

2 thoughts on “Idag er det lov til å ikke bry seg

  1. Ja kan kjenne meg litt igjen der men som jeg sier at hvis man trener og spiser det med måte så er det jo greit å like godis 😀 Ha en fin søndag skjønne deg<3

  2. Så nydelige bilder! Elsker søndager, jeg pleier å bruke den på å planlegge den kommende uken, komme meg ut i skogen, eller nyte den med mennesker som betyr mye for meg! 🙂 Denne søndagen har blitt brukt til å være med familie, noe som var super digg 🙂 Pluss trening!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *