Dette er flaut

Categories Interiør

Som jeg fortalte dere igår var vi på en skikkelig shoppingsrunde, og kjøpte inn masse nytt til leiligheten. Jeg merket at det var den ekte meg som tok før bildene igår, og ikke den stressa ” det skal på bloggen Sofie”. Jeg tok bilder igår uten å tenke på hvordan det faktisk så ut, og det vises veldig godt på bildene haha. Det ser rett og slett ut som jeg hadde hatt hele dyrehagen på besøk, og det var selvfølgelig ikke noe som falt meg inn når jeg tok bildene. Men jeg DRITER i det, for hvem har det ryddig rundt seg 247? Så nå skal jeg vise dere sannheten bak bloggen, haha. Men jeg ble KJEMPE fornøyd med resultatet, og jeg kan endelig si at jeg trives hjemme igjen. Vi er ikke helt ferdige, er litt smått som mangler men det begynner virkelig å ta form. 

FØR

ETTER

Haahha, herregøød så flaut å legge ut det første bildet. Men som dere ser så ble det litt av en forskjell, og jeg er såå utrolig fornøyd. Har vært så negativ til alt i det siste, SPESIELT siden vi bor på et lite loft, og ingen av ideene mine har plass her. Men jeg kjente at det var godt å få ordnet litt selv om vi bare skal bo her til sommeren. Det er faktisk noen måneder, og det er viktig å trives i hjemmet sitt. 

#blogg #hverdag #interiør #torsdag #november

18 kommentarer

18 thoughts on “Dette er flaut

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *