Hjertet mitt blør

Categories Personlig


Bildet er tatt fra VG
Hva er det som skjer med verden, virkelig? Jeg kan nesten ikke tro det jeg har sett på nyhetene det siste døgnet, er det virkelig sant? Er det virkelig sant at det har skjedd et så nøye planlagt terrorangrep i Paris, uten at noen har oppdaget det før det ble for sent? Jeg skal innrømme at jeg er redd, veldig redd. Vi har allerede hatt terror i Norge, og jeg er redd for at det skal skje igjen. Jeg er egentlig helt ordløs, og jeg føler en bunnløs sorg. Jeg tror det har gått ekstra inn på meg, for jeg vet selv hvordan det er å oppleve terror. Jeg vet selv frykten, redselen, og følelsen av at man snart skal dø. Samtidig har alle disse menneskene familie og venner. Tenk hvordan de føler seg? tenk de som enda sitter å venter på et livstegn, tenk hvor reddde de er. De er helt maktesløse, og alt de kan vente på er enten ja eller nei. Mine tanker går til Paris ♥ Det er viktig at vi står sammen i tider som dette. 


Jeg sitter faktisk på gulvet i skrivende øyeblikk, godt plassert foran speilet haha. Her er min faste sitteplass visst dere lurte, og det er her jeg sminker meg så og si hver dag. Jeg og mamma skal til byen idag, og shoppe litt. Jeg har en handlekurv på Nelly på litt for mange tusenlapper, derfor skal jeg sjekke ut butikkene før jeg velger å bestille meg noe. Jeg er litt for flink til å kjøpe ting jeg egentlig ikke trenger, og Nelly er den perfekte butikken å gjøre det på. Det har jo så utrolig mye billig, og så utrolig mye fint haha. Jeg bestiller sikkert fra Nelly hver eneste måned, så jeg må kanskje begynne å roe meg litt ned. Men jeg trenger litt vinterklær, så derfor får jeg shoppe litt idag. Jeg skjønner hvor dumt det er når jeg skriver det,for jeg skal slutte å handle på nett for å så handle i butikk istedenfor? haha. Men nå må jeg nesten begynne å finne hva jeg skal ha på meg, for det kan være en tidskrevende oppgave. Tiden begynner å renne ut, og jeg sitter fortsatt her å skriver. Håper alle får en super dag, selv om det er en veldig spesiel dag idag ♥

#blogg #hverdag #prayforparis #helg #lørdag #november

9 kommentarer

9 thoughts on “Hjertet mitt blør

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *