Hvordan unnskyldning skal jeg bruke?

Categories Trening


Idag har vært en sånn dag der klokka bare er 6, og du føler det er leggetid snart. Dagen her har vært ganske lang, og jeg føler egentlig bare for å legge meg under dyna å sove, haha. Når det kom til dagens treningsøkt, tror jeg sikkert at jeg hadde 100 unnskyldninger på lur på hvorfor jeg IKKE skulle trene. ” Er jeg kanskje litt dårlig form?” Kjenner jeg at jeg har litt vondt i lilletåa?” Jeg er ganske trøtt, trening kan jeg ta imorgen istedenfor” Dere aner ikke hvor lenge jeg satt med sånne tanker, før jeg endelig klarte å presse meg på trening. De fleste tenker vel at visst jeg hadde så lite lyst å trene idag, så hvorfor ikke bare holde meg hjemme? Jo, det skal jeg fortelle dere. Da må jeg trene hele helgen, og det orker jeg ikke. I helgen skal jeg bo i senga, og da orker jeg ikke å ha trening hver eneste dag. 


MEN, det skal sies at det hjalp skikkelig på den slappe formen min å komme seg på trening. Den følelsen etter en treningsøkt er virkelig herlig, og den er sikkert like god for meg som for dere som snuser, når dere endelig får en snus etter noen timer uten. Nå skal jeg bare nyte resten av kvelden godt plassert i sofaen med en kopp kakao, god mat og en god serie ♥  Håper dere får en super kveld, og kan slappe av like mye som jeg skal nå.

17 kommentarer

17 thoughts on “Hvordan unnskyldning skal jeg bruke?

  1. Det er alltid godt å være ferdig med trening! 😀 På mandagen begynte jeg faktisk på stå opp kl 05:30 hver dag før skolen for å trene. Jeg får se om jeg klarer å fortsette.

  2. Det er så sant. Det finnes sååå mange gode unnskyldninger for ikke å gjøre det, men så få for å gjøre det. DEN følelsen du har etter å ha klart det. Bravo, gi deg en klapp på skulderen 😉 Ha en fin kveld videre. Det fortjener du 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *