Jeg trodde ikke jeg kom til å tørre

Categories Trening

Jeg må bare si TUSEN TAKK ♥ for alle tilbakemeldinger jeg har fått på gårsdagens innlegg, det varmer virkelig. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle tørre å poste det, da det virkelig er mine dypeste følelser som jeg ikke har delt med noen, til igår. Jeg har ikke sagt det til mine to bestevenniner, jeg har ikke sagt det til kjæresten, og jeg hadde ikke sagt det til mamma før jeg ringte henne den natta å hylgrein. Uansett hvor tungt det var å ta opp telefonen for å fortelle hvor tungt jeg hadde det, så var det godt. Det er ikke alltid lett å skal holde alt for seg selv hele tiden, og noen ganger må man bare få det ut. Men at jeg faktisk skulle tørre å dele det på et sted alle kan lese det, hadde jeg aldri trodd. Men det føltes nesten lettere å skrive det på bloggen, enn å fortelle mine nærmeste om det. Rart, er det ikke? Innlegget kan dere lese HER


Ellers har dagen min vært ganske avslappende. Jeg sov helt til halv 1, hehe ups. Deretter lagde jeg meg en god frokost, samtidig som jeg drakk en kopp med kakao og krem♥ Tenk at julen nærmer seg, og det må feires. Jula varer jo faktisk bare i en måned, og etter det er det jo bare mørkt og trist. Haha neida, vinteren har sine fine sider den også. Nå har jeg akkurat kommet hjem fra trening, og har egentlig litt dårlig tid i og med at jeg skal møte Julie klokka 7. Vi skal ut å spise, noe som sikkert er 100 år siden jeg har gjort, så det blir koselig. Jeg tenkte forresten at jeg skal bli litt flinkere til å legge ut om trening både på snapchat og instagram, siden det er noen som har etterlyst det. Så får dere som syntes det er interesant så heter jeg “sofieeec” på snapchat og “sofiecnils1” på instagram. 

 

 

12 kommentarer

12 thoughts on “Jeg trodde ikke jeg kom til å tørre

  1. Du er tøffe 😉 stå på 😉 fine bilder av deg 🙂 håret ditt er bare helt nydelig hihi ønsker meg langt hår eg 😉

  2. Det er overraskande kor vanskelig det er å vise og dele heilt ærleg korleis ein føler.. Du er flink og modig som klarte det! <3

  3. Tøff, flink og modig er du! 🙂 Noen ganger er det godt å få ut ting og dele det med andre, selvom man som regel må tenke seg gjennom flere ganger og fordi det er så personlig. Men det er alltid godt og man føler seg litt letta etterpå, på en måte. Skal følge deg på insta! Jeg heter “annetteelvira”, gjerne følg meg og 🙂 Ha en fin kveld videre 🙂

  4. Du er så utrolig tøff og modig. Det er godt å få ut tankene på et type lerret, et lerret som du kan få tilbakemeldinger på – men alikevel skjønner jeg det er vanskelig for deg. Men du er noe av det modigste jeg har vært borte i, du burde være stolt over deg selv som tørr å dele noe så privat og sommer kommer rett fra din tankeboks og dine følelser.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *