Min avhengighet

Categories Outfit


Er det virkelig fredag imorgen, allerede? Herregud så fort tiden går. Jeg føler nesten ikke at jeg får med meg noen av dagene. Føles nesten ut som jeg sover gjennom alle dagene, da jeg ikke rekker å gjøre noe som helst før jeg må legge meg. Igår var jeg og Julie ute å spiste, vi tenkte at vi skulle prøve noe nytt men som de vanemenneskene vi er så endte vi opp på Fridays, haha. Det har kommet noen resturanter i Trondheim som jeg bare har hør positivt om, men likevel velger vi Fridays. Ikke det at Fridays ikke har god mat, men herregud så kjedelig vi er. Jeg tok noen bilder igår, men ingen av de fortjente en plass på bloggen. Vi hadde en lampe hengende RETT over bordet vårt, så ingen av oss så spesielt ok ut på noen av bildene. Derfor er jeg snill å sparer dere for mareritt i natt. Jeg glemte jo også å ta bilde av maten, det er vel obligatorisk? Jeg var så sulten, så når maten endelig kom kastet jeg meg over den. 


Når vi skulle gå til bilen så vi plutselig at det var masse mennesker utenfor kjøpesenteret som egentlig skulle ha vært stengt. Nysgjerrige meg klarte ikke å gå forbi, og glad er jeg for det. Det var kundekveld på senteret, dvs MASSE tilbud. Ikke det at jeg shoppet så veldig mye, da jeg hater å være på et sted med masse mennesker, KØ, og mennesker som presser. MEN Bikbok hadde 50% på alle overdeler, og da klarte jeg ikke å dy meg. Sto sikkert en time i kø, men jeg fikk denne kjolen til halv pris så det var verdt det. Fikk i tillegg kjøpt meg noen topper, så det var jo en veldig hyggelig overraskelse å få. Selv om jeg lovet meg selv at jeg ikke skulle kjøpe mer klær denne måned, så måtte jeg bare. Kanskje det er meg dere ser på luksusfellen om noen år? Haha neida, har heldigvis kontroll over økonomien min. Men jeg shopper litt for mye klær, det skal jeg innrømme. Kanskje jeg er litt avhengig? who knows 

 

14 kommentarer

14 thoughts on “Min avhengighet

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *