Godtestopp i en time

Categories Mat


Så lenge jeg ikke spiser smågodt så kan jeg vel spise sjokoladekjeks? haha. Jeg må le litt av meg selv, forteller dere at jeg skal ha godtestopp fram mot jul, og det første jeg gjør etter at jeg har publisert innlegget er å begynne å bake sjokoladekjeks med non stop i. Victoria spurte meg om vi skulle kjøpe litt godteri i går, jeg svarte med ” jeg har godtestopp” så spurte hun meg, men du kan spise det her? haha, hun har egentlig helt rett, for det går jo for det samme? Men da tror jeg må endre reglene, for jeg MÅ få spise julekjeks i jula, det er jo en stor del av julestemningen. Jeg klarte å ha godtetopp i en time da, det er jo bra? Det var i alle fall koselig å bake igår. Jeg har ikke hatt julebakst i huset siden jeg flyttet ut fra mamma. Jeg har aldri hatt interesse for å bake, men det er jo egentlig gøy. SÅ jeg skal bli flinkere, for mine framtide barn skal få en bakeglad mor. 


Jeg ser selv at jeg ikke får de typiske bloggerbildene, for den stygge mørke kjøkkenbenken vår ødelegger alle matbildene mine haha. Her har dere grunnen til at dere nesten aldri ser et matbilde på bloggen. Jeg syntes bildene blir så mørke og dystre, så derfor er det ikke særlig hyggelig å legge ut bildene heller. MEN jeg måtte jo vise dere hvor flinke vi var igår, og alt jeg kan si at det var utrolig godt. 

 

17 kommentarer

17 thoughts on “Godtestopp i en time

  1. Det så sykt godt ut 😀
    Du er nå god er du, Sofie! Synes du skal kose deg med akkurat det du har lyst på jeg. Livet er for kort til å skulle passe seg hele tiden 😉
    Nyt det!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *