Kjærlighetens dag

Categories Mat


Nå tenkte jeg at jeg skulle spamme dere med enda flere matbilder, er ikke det koselig? Det finnes ingen mellomting med meg, enten blogger jeg aldri om mat eller så blogger jeg bare om mat. Jeg tror nok dette er siste blogginnlegget om mat som dere kan lese på lenge, for jeg lager aldri mat. Jeg er så heldig at jeg har en kjæreste som liker å lage mat, FLAKS for meg som virkelig hater det. Vi har egentlig en ganske fin ordning på at jeg rydder og han lager mat. Selv om jeg sikkert har den verste jobben, så syntes jeg fortsatt det å lage mat er såå mye verre. Det er kjempe kjedelig, og jeg kan virkelig ingenting. Som dere skjønner så er jeg en skikkelig husmor, og Gabriel var kjempe heldig som fant meg. En annen grunn til at jeg aldri orker å legge ut bilder av mat er for at vi spiser kun treningsmat som jeg liker å kalle det. Det er ikke spennende mat, og derfor ikke gøy å legge ut. MEN de dagene vi faktisk bestemmer oss for å lage noe annet så må det jo dokumenteres, ikke sant?


Nå skal resten av kvelden bare gå til å slappe av og kose oss. Ny uke og nye muligheter imorgen, det er utrolig hvor fort tiden går. Jeg kan ikke tro at jeg snart sitter på flyet til Stockholm, herregud så jeg gleder meg. Ha en fin søndagskveld alle sammen ♥

 

 

7 kommentarer

7 thoughts on “Kjærlighetens dag

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *