Jeg ville bare si

Categories Hverdags


Da ligger jeg godt plassert i senga med nattpysjen på. Jeg har enda ikke spist kveldsmat så jeg må vel egentlig stå opp igjen for å spise. Jeg skjønner ikke hvordan et matvrak som meg kan glemme det, men men. De siste dagene har ikke matlysten vært helt på topp, og det eneste som har fristet er kakao og krem. Jeg kunne sikkert gått en hel dag uten mat så lenge jeg har kakao og krem haha. Forresten hva syntes dere om nattskjorten min ? Denne t-skjorten var engang nattKJOLEN min, så dere kan tro jeg har hatt den i mange år. Jeg skjønte plutselig hvor ekkelt det er at jeg enda bruker den, haha. Burde kanskje kaste den, men jeg får meg ikke helt til å gjøre det. Føler den har så mange gode minner meg seg, og den er god å bruke på dager der jeg savner å være barn. Sånne dager har jeg litt for ofte, haha. Dere ser jo hvor slitt den er, helt utvaska og den har et stort hull i seg. Hullet laget jeg selv, da jeg elsket å leke hest når jeg var liten. Så hullet er der leietauet pleide å være, og leietauet hadde jeg alltid når jeg skulle stå fast. Jeg var en GAL hest som dere sikkert skjønner. Herregud så mye rart man finner på når man er barn, man kan ikke si at barn ikke er kreative for det er de virkelig. Men egentlig så skulle jeg bare si god natt til alle mine fine lesere ♥ sov godt

10 kommentarer

10 thoughts on “Jeg ville bare si

  1. Så moro at du spart på den så lenge. Hestejenter er det flere av 🙂
    God natt og sov godt

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *