Netflix and chill

Categories Hverdags


Jeg har hørt to forskjellige meninger om hva netflix and chill betyr, jeg går ut i fra at den meningen om at man ligger på sofaen med pcen på fanget stemmer. Nummer to er ikke tilfelle akkurat nå, hvis dere lurte. Jeg ser heller ikke på netflix så jeg lyver litt i overskriften min. Jeg følte ikke det passet seg helt å skrive ” Mistresses and chill” haha, så derfor ble det byttet ut med netflix.Jeg anbefaler dere VIRKELIG å se denne serien, herregud så spennende. Dere som har fulgt meg lenge vet at jeg begynte å se på denne serien i sommer da jeg var i Santorini. Det var rett tilbake til hverdagen dagen etter jeg kom hjem, og derfor har serien gått helt i glemmeboksen. Jeg fant den fram i går igjen, og er blitt helt avhengig igjen. Så hvis dere er som meg å trenger litt mer drama i hverdagen passer denne perfekt. 


Nå skal resten av kvelden bare nytes, for imorgen har jeg en sykt hektisk dag. Ha en fin kveld ♥

24 kommentarer

24 thoughts on “Netflix and chill

  1. Hva med “Serie and chill” ? haha 😀 Hvis det er misstresses US så synes jeg serien virkelig er spennende men synes det er synd at hun Alyssa milano sluttet :/

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *