En tradisjonell fredag

Categories Hverdags


Nå skal jeg avslutte en kjempe fin dag med taco date sammen med kjæresten. Vi er vel ikke de eneste som spiser taco på fredager vel? Utrolig å tenke på hvor populært taco har blitt, og hvor det har tatt over i norske hjem. Men det er så absolutt ikke rart, taco er såå utrolig godt. I morgen starter dagen min 06.00, så det er vel på tide å komme seg i seng snart. Hater at jeg er så nattemenneske som det jeg er. Jeg er typen som kan sitte våken til 2 på natten når jeg skal opp kjempe tidlig, så det skal ikke stå på at jeg ikke går på underkudd når det kommer til søvn. Men det går så utrolig mye bra på tven på kveldstid, og hver gang jeg bestemmer meg for å skru av så er det noe nytt som begynner haha. Men nå skal jeg nyte resten av kvelden med kjæresten, vi snakkes ♥

20 kommentarer

20 thoughts on “En tradisjonell fredag

  1. Så koselig, er blitt veldig inn med taco i hjemmene ja, selv har vi ikke sånn mat hver fredag, men hos pappa er det taco hver fredag/lørdag. 🙂 Får håpe du sovner tidligere ikveld da enn klokken 2 når du skal opp 6 😮

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *