Vi sees ikke på byen

Categories Festligheter


Nå er jeg på julebord hos min kjære Rikke. Som dere skjønner er jeg kjempe sosial som faktisk tok med meg både kamera og pc for å få til å blogge, haha. Jeg er spent på hvordan denne kvelden blir etter 3-4 timers søvn i natt. Jeg regner med at jeg er hjemme i seng før klokken 12, kan sikkert bare drømme om å komme meg på byen. Sitter å gjesper ALLEREDE, så det er lovende. Kjolen min er fra Nelly for dere som lurer, det skal egentlig være nyttårskjolen min. Jeg syntes den er så utrolig fin, og klare ikke å vente med å bruke den. Må vel kanskje kjøpe meg ny kjole nå? haha. Men jeg ville bare ønske dere alle en fin kveld, så snakkes vi ♥

14 kommentarer

14 thoughts on “Vi sees ikke på byen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *