Pizza eller diett?

Categories Trening


I går hadde vi en skikkelig typisk søndag, en sånn søndag har ikke vi hatt på lenge. Vi sov til rundt 1, var ikke på trening før halv 5, stoppet innom pizzabakeren etter trening å kjøpte med oss en stor pizza. Vanligvis pleier jeg å være rett tilbake på dietten etter en dag på fylla, men i går frista pizzaen mye mer. Jeg må si at pizza smakte ikke så godt som jeg trodde det kom til å gjøre. Kan være for at vi hadde marinert kylling og biff, og så kresen som jeg er liker jeg ikke marinert kjøtt. Jeg syntes faktisk speltlompe pizza er MYE bedre, og ikke minst mye billigere også. Resten av kvelden gikk til hjemme alene 1 og tente lys. En så avslappenede søndag har jeg ikke hatt på lenge, og det var utrolig deilig. Ser dere hvor fornøyd jeg var med pizzaen? haha, for et blikk.

16 kommentarer

16 thoughts on “Pizza eller diett?

  1. Hørtes ut som en koselig kveld! Skjønner godt at man velger pizza over diett, haha. Men det går jo an å lage sunnere varianter, som de med speltlomper som du nevnte! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *