Er vi kule nok til å komme inn?

Categories Reise


Nå er det faktisk bare 9 dager til jeg og Julie drar til Stockholm, herregud som jeg gleder meg. Jeg føler ikke at det er lenge siden jeg det var 54 dager til vi skulle dra, tiden går så alt for fort. Akkurat nå sitter jeg her å prøver å finne ut hvordan utested vi skal dra på. Det er faktisk sånn i Stockholm at man må sende mail til utestedet får å komme på liste. Står du ikke på noe liste kan du risikere å ikke komme inn, eller at du må stå i kø kjempe lenge. Det orker selvfølgelig ikke vi, haha. Er ikke noe kult å bli edru i køa på grunn av at du måtte vente i en time for å komme inn. Så vi får se om vi er kule nok til å komme på liste eller ikke, haha. Jeg tar gjerne i mot forslag til utesteder i Stockholm, så  det er bare å rope ut hvis dere har noen å anbefale. Jeg vil veldig gjerne ha forslag til shopping, utesteder og resturanter også. Eller ting man MÅ gjøre når man er i Stockholm. Jeg er også på utkikk etter en Adidas butikk, noen som vet? Men nå må jeg nesten løpe, ellers kommer jeg forsent til vippetimen min. Ha en fin dag alle sammen ♥

5 kommentarer

5 thoughts on “Er vi kule nok til å komme inn?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *