Trodde jeg slapp unna

Categories Hverdags

Det er lov å håpe, er det ikke det de sier? Jeg føler at alle rundt meg har vært forkjølet, snørrete og ekkel haha. Sorry meg, men noe av det verste jeg vet er snørrete neser å den konstante lyden når noen puster inn. MEN HELLO, nå er det meg. Jeg blir faktisk gal av snufse lyd å nå har jeg det rundt meg hele tiden. Jeg som hele tiden har trodd at jeg slapp unna, da jeg enda ikke har blitt smittet av noen. Men jeg var vel litt naiv, og her ligger jeg. Men det er ingenting jeg kan gjøre med det å må bare gjøre det beste ut av situasjonen. Selv om nesen min er rød og sår, føler jeg meg likevel topp. Jeg ble forresten skremt av å se hvor bleik jeg er på bildene, så derfor har jeg gjort noe spontant. Dere skal få vite det snart, og jeg gledere meg masse til å fortelle dere det. Er det noen som kan gjette hva det er for noe?

7 kommentarer

7 thoughts on “Trodde jeg slapp unna

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *