Hva klager jeg over?

Categories Hverdags


Idag har jeg hatt en en skikkelig syntes synd på meg dag. Jeg har vært dårlig humør fra jeg sto opp til nå. Alle som kjenner meg vet hvor sykt rastløs jeg er. Noen ganger føler jeg at det er en sykdom, for jeg må gjøre noe hele tiden. Har jeg dager der jeg ikke kan gjøre noe som helst, føler jeg meg fortapt. Nå har jeg ligget på sofaen i 2 dager å jeg vet seriøst ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg hater å være syk, det er så utrolig kjedelig. Egentlig så skjønner ikke hva jeg klager for, men idag har jeg lyst til å klage. Samtidig som jeg vet hvor teit det er å klage for en så liten greie, for jeg er bare syk. Jeg kommer til å være frisk snart å da er livet mitt tilbake til det normale. Mens jeg sitter å skriver dette så jeg nettopp et klipp av ei som var syk, virkelig syk. Hun hadde kreft. Jeg følte plutselig ikke for å publisere dette innlegget likevel, men jeg gjør det. Av og til liker jeg å minne meg selv på at livet kanskje ikke er så kjipt som man alltid skal ha det til. Egentlig så er jeg heldig som bare er syk, jeg er heldig som har ligget på sofaen i 2 dager. Det kunne vært flere måneder med enda verre smerter. Kanskje hadde jeg ikke hatt hår, kanskje hadde jeg ikke klart å snakke, kanskje hadde jeg visst at jeg skulle dø. Men jeg ligger her med hår, jeg vet jeg kommer til å bli frisk, jeg vet jeg har det bra.

19 kommentarer

19 thoughts on “Hva klager jeg over?

  1. Du er ikke alene om å ha en klage dag idag. Jeg sto også opp på feil fot. Noen dager blir det sånn :/ håper du blir frisk snart, og at du har en fin helg. <3 *klem*

  2. huff, det er litt ille ja, at man klager selv når man bare er “litt” syk? men jeg skjønner det også, og spesielt det med å være rastløs! hehe. ønsker deg god bedring hvertfall! :))

  3. Det er lov å klage innimellom selvom man egentlig har et ganske bra liv 🙂 Tror faktisk det er sunt å få klagd en gang i blant, så lenge man vet at andre har det verre enn deg et annet sted i verden. Jeg har klagd selv i et innlegg idag, men jeg vet at noen der ute i den store verden har det ti reiser verre enn det jeg hadde i går og i dag tidlig. Masse god bedring til deg <3

  4. kjenner meg veldig igjenn i det du sier , jeg har det nett på samme måte har vert syk nå i snart to uker å det er så kjedelig , har mye å gjøre men er ikke i form til noe å da har jeg så lett for å klage 🙂
    god bedring å ha en fin søndag 🙂 <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *